Regulamin

Regulamin sklepu internetowego „Glina -  sklep dla ceramików”

I. Postanowienia Ogólne

1.Niniejszy  Regulamin stanowi zasady dokonywania transakcji w Sklepie Internetowym „Glina – sklep dla ceramików” działający pod adresem www.glinasklep.pl , który prowadzony jest przez Sprzedawcę.

2. W regulaminie zawarte są zasady zakupów w sklepie  internetowym „Glina – sklep dla ceramików”.  Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

3. Sklep Internetowy „Glina – sklep dla ceramików” działający pod adresem www.glinasklep.pl, prowadzony jest przez

"GEO-RADAR” Anna Groffik , działającą pod adresem:

Wilczyce ul. Malinowa 2c, 51-361 Wrocław

Wpisaną  przez Wójta Gminy Długołęka w rejestrze ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 36/2008 w dniu 01.02.2008r. a działającą od dnia 18.10.2005r.

NIP: 898-198-40-39

Regon numer: 020151634.

4. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Polski.

5. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu.

6. Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze od Kupującego e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.

7. Zamówienia potwierdzone i przyjęte do realizacji wysyłamy po zaksięgowaniu płatności.  

Czas realizacji zamówienia wynosi  do 3 dni roboczych od wysyłki zamówionych przedmiotów

Wysyłka towarów następuje we wtorki i czwartki każdego tygodnia, poza dniami wolnymi ustanowionymi ustawowo.

W przypadku towarów sprowadzanych na zamówienie czas oczekiwania wynosi od 2 tygodnia do  4 tygodni, w zależności od przedmiotu zamówienia. Sprzedajacy powiadowmi Kupującego o przewidywanym terminie otrzymania towaru sprowadzanego na zamówienie.

8. Odbiór własny możliwy jest w magazynie sklepu  w Wilczycach koło Wrocławia ul. Malinowa 2c po wczesniejszym umówieniu ze Sprzedającym.

 Możliwość odbioru osobistego można potwierdzić telefonicznie (tel. 510 052 565) lub emailem: info@glinasklep.pl

9. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

- przelewem bankowym na konto sklepu nr konta mbank:  93 1140 2004 0000 3002 7489 5234.

- przy odbiorze, gotówka przy odbiorze w sklepie w Wilczycach kolo Wrocławia.

- za pobraniem – po wcześniejszym umówieniu ze Sprzedającym i w przypadku bezproblemowego zrealizowania min. 3 zamówień

10. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

11. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

12. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

13. W przypadku wystąpienia błędów na stronach Sklepu (takich jak błędne wyświetlenie ceny, dostępności itp.) Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Zamówienia.

14. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.

15. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Koszt dostawy wg cennika Poczty Polskiej:

http://www.poczta-polska.pl/paczki-i-listy/wysylka/paczki/

Odbiór osobisty  w siedzibie sklepu: 51-361 Wilczyce k. Wrocławia ul. Borowa 28a – po wcześniejszym umówieniu ze Sprzedawcą.

16. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy SPRZEDAJĄCYM a KUPUJĄCYM. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.

Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami).

17. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Do każdej paczki dołączony jest dowód zakupu, na podstawie którego kupujący ma prawo odstapienia od umowy kupna-sprzedaży i zwrotu towaru w ciągu 10 dni licząc od daty odbioru towaru zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 200r ( Dz.U. z 2000 Nr 2 poz 271) o ochronie niektórych praw konsumentów. Warunkiem przyjecia zwrotu jest dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu bez śladów użycia w stanie nienaruszonym. Koszty związane ze zwrotem ponosi Kupujacy.

18. Informujemy, że dane osobowe podane w formularzu zamówienia w sklepie internetowym „Glina – sklep dla ceramików”, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień  i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.

19. Reklamacje. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres " Geo-radar Anna Groffik” Wilczyce ul. Borowa 28a, 51-361 Wrocław. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.